Aktuality

Elektrizace trati Brno–Zastávka u Brna

V červenci 2020 byla zahájena výluka 1. traťové koleje železniční trati v úseku Brno-Horní Heršpice–Střelice a tím byly započaty stavební práce 1. etapy stavby elektrizace. Stavbu realizuje sdružení firem SKANSKA +EŽ Praha dle projektové dokumentace společnosti SUDOP BRNO, která stavbu od roku 2004 připravuje. Stavební náklady jsou přibližně 2,2 mld. Kč bez DPH a stavba bude probíhat do listopadu 2021. V lednu…Read more

Výkres projektu Nedakonice – Říkovice

 Umístění transformátorů a měničové technologie v napájecí stanici Otrokovice. Jedná se o unikátní a úplně první realizaci ve střední Evropě.

 

Projekt Tramvaj Plotní

Tento strategický projekt města Brna si předsevzal za cíl nejen přeložení tramvajové trati z ulice Dornych do ulice Plotní, ale také nové dopravní řešení, které povede ke zlepšení průjezdnosti celou lokalitou do doby realizace Jihovýchodního sektoru Velkého městského okruhu. Projekt neřeší pouze tramvajové těleso a komunikace. Jeho součástí je také nahrazení staré kanalizace, vodovodu, plynovodu, jakož i všech kabelových sítí…Read more

 

Adamov: Nová lávka

V železniční stanici Adamov projektujeme nejen nové pěší propojení částí města s přístupy na nástupiště. Ale i lávku pro příjemné procházky. Nová lávka přispěje k zvelebení prostoru železniční stanice a okolí.  

 

Adamov: rekonstrukce mostů

V rámci stavby Brno-Maloměřice St.6 – Adamov,BC projektujeme před Adamovem rekonstrukci dvou mostů v km 169,796 a km 170,052 . Novou nosnou konstrukci mostů bude tvořit ocelový svařovaný obloukový most typu „Langerův trám“ s ortotropní dolní mostovkou, oba budou mít rozpětí 57m.